JK darbuotojai iki 14 proc. savo pajamų išleis traukinių bilietams

miestas.didelisProfesinė sąjunga „Aslef“ parėmė kampaniją „Aaction for Rail“, kurios dalyviai šiandien, sausio 3 d., organizavo demonstracijas daugiau nei 100 traukinių stočių Londone, Birmingham‘e, Manchester‘yje ir Glasgow‘e.






 „Action for Rail“ kampanijos dalyvių atlikto tyrimo duomenimis, Jungtinės Karalystės darbuotojai išleis iki 14 proc. savo pajamų traukinių bilietams, kurie šiais metais vidutiniškai brango 2,3 proc., o „Virgin“ traukinių bilietai – net 4,9 procento.

Londone dirbantys žmonės traukinių bilietams vidutiniškai išleidžia 387 svarus per mėnesį, palyginimui, Paryžiaus ar Romos gyventojai išleidžia tik 61 svarą kas mėnesį.

Per pastarąjį dešimtmetį traukinių bilietų kainos kilo dvigubai sparčiau nei atlyginimai ir metinė infliacija. Nuolat brangstantys bilietai visuomenėje pakurstė diskusijas dėl privatizuotų geležinkelių grąžinimo valstybei (renacionalizavimo).

JK gyventojų pasipiktinimas suprantamas, nes šalies vyriausybė privačioms traukinių kompanijoms leidžia gauti vis didesnius pelnus, o teikiamos keleivių pervežimo paslaugos tik prastėja. Pavyzdžiui, „Southern“ traukinių kompanijos darbuotojai streikavo beveik visus 2016 m., o dėl šių streikų labiausiai nukentėjo keleiviai, be to, streikuojančių darbuotojų sukeltą finansinę žalą padengė valstybė mokesčių mokėtojų pinigais.

Kitos kampanijos „Campaign for Better Transport“ (CBT) atliktu tyrimu įrodyta, jog sezoninių nuolatinių traukinių bilietų savininkai moka 27 pensus už kelionės minutę, o bilietai iš Bath‘o į Bristol‘į kainuoja 25 pensus už kelionės minutę. Kitaip tariant, sezoninių bilietų savininkai moka tiek pat, kiek išskirtinių mobiliųjų telefonų numerių savininkai už savo pokalbių planus.

Traukinių operatorius atstovaujančios „Rail Delivery Group“ teigimu, net 97 pensai nuo kiekvieno keleivių sumokėto svaro sugrįžta į geležinkelio infrastruktūros plėtrą ir paslaugų kokybės gerinimą.

Pasa JK Transporto ministro Chris‘o Grayling‘o, kylančios traukinių bilietų kainos padeda finansuoti didžiausią geležinkelių modernizaciją per pastarąjį šimtmetį.

www.anglija.today
2017-01-03